Top Talent ma 5 cech wspólnych

Słyszeliście to milion razy. Budowanie niezwykłej wartości w organizacji wymaga niesamowitych ludzi.

Możesz mieć najbardziej innowacyjną technologię, najfajniejsze produkty i usługi, ale bez warstwy ludzi, którzy przekształcą te możliwości w wartość, są one bezwartościowe.

Jak rekrutować ludzi, którzy będą tworzyć niewiarygodną wydajność dla Twojej organizacji?

Czego szukasz?

Profil rekrutowanej osoby musi odpowiadać wyzwaniom, przed którymi stoją organizacje na współczesnych rynkach. Intensywna konkurencja, klienci o dużych możliwościach i nieprzewidywalność to bariery, które utrudniają sukces i przetrwanie.

Nabierz tych 5 cech, aby zbudować zespół, który będzie się wyróżniał z tłumu i podniesie Twoją wydajność do niewiarygodnego poziomu.

1. Miłośnik istot ludzkich

Mają szczerą sympatię do ludzi; troszczą się o innych. To czyni ich ekstremalnymi graczami zespołowymi, którzy faktycznie zrobią wszystko, co trzeba, aby pomóc swoim kolegom i koleżankom z pracy, aby posunąć kolektyw naprzód.

2. Opowiadacz historii z gęsią skórką

Uwielbiają opowiadać historie i mają ich milion. Opowiadają swoje historie z takim bogactwem i emocjami, że zapierają dech w piersiach. Są szczególnie dobrzy w opowiadaniu historii, które ilustrują ich pragnienie i zaangażowanie, aby zasłużyć się dla innych.

Pobierz nasz eBook na temat trendów w uczeniu się i rozwoju i dowiedz się, jak technologia umożliwia ciągłe uczenie się w organizacjach.

3. Anty-retoryk

Skupiają się na tym, co ZROBILI, zamiast próbować przekonywać i imponować za pomocą języka o wysokim współczynniku mgły. Wyniki mówią głośniej niż intencje; oni to rozumieją i mogą udowodnić, że to zrobili.

4. Kierowca

Intensywne poczucie pilności napędza wszystko, co robią. To coś więcej niż "orientacja na działanie", to raczej naturalny element ich osobistego DNA. Nie tolerują dyskutowania o teoretycznych korzyściach płynących z danego pomysłu; chcą zabrać się za jego wypróbowanie, aby przekonać się, czy ma on jakąkolwiek wartość praktyczną.

5. Nie-perfekcjonista

Są zadowoleni z tego, że wszystko idzie "prawie tak jak trzeba" i są gotowi zmienić kurs w obliczu nieoczekiwanych wydarzeń. To osoby, które "uczą się w miarę postępów" i dostrzegają wartość w robieniu postępów, uczeniu się na podstawie realizacji i osiąganiu wyników.

Rodowód nie jest pomocnym wskaźnikiem wkładu danej osoby w wyniki organizacji. Pokazuje, co wiesz, a nie co prawdopodobnie zrobisz.

A "robienie tego" jest tym, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu.

Sama "wiedza" jest bezwartościowa.

Rekrutuj ludzi z tymi 5 kompetencjami, a będziesz w stanie "to zrobić".

Pobierz nasz eBook na temat trendów w uczeniu się i rozwoju i dowiedz się, jak technologia umożliwia ciągłe uczenie się w organizacjach.

Zdjęcie na licencji Depositphotos.com